.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکسن گریزی ۶۲ هزار نفر در بابل
۶۲ هزار نفر از واجدین شرایط در بابل تاکنون واکسن کرونا نزده اند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر مصطفی جوانیان معاون دانشگاه علوم پزشکی بابل جمعیت بالای ۱۲ سال زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل را حدود ۴۶۵ هزار نفری برآورد کرد که از این تعداد ۶۲ هزار و ۸۱ نفر معادل ۱۳ درصد تاکنون از دریافت واکسن کرونا امتناع کرده اند.

او با بیان اینکه سویه جدید کرونا یا اومیکرون که سرعت انتقال بالایی دارد واکسن نزده‌ها را بشدت تهدید می‌کند، گفت: برای خنثی کردن سویه جدید اومیکرون در کشور توصیه به تزریق دز سوم می‌شود، اما در بابل ۱۴ درصد جمعیت واجد شرایطی داریم که حتی یک دز واکسن کرونا نزده اند.

جوانیان گفت: خودداری از تزریق واکسن هم سلامت خود هم سلامت اطرافیان و علی الخصوص افراد زیر ۱۲ سال را بشدت به خطر می‌اندازد.

او از تزریق دز نخست واکسن کرونا به بیش از ۸۷ درصد جمعیت گروه هدف بابل به تعداد ۴۰۲ هزار و ۶۵۸ نفر خبر داد و گفت: ۷۴ و نیم درصد از جمعیت گروه هدف بابل نیز هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کردند که شامل ۳۴۶ هزارو ۶۵۸ نفر می‌باشد.

جوانیان گفت: ۲۵ هزار و ۷۲ نفر از مجموعه کادر درمان، سالمندان و گروه هدف بابل تاکنون دز سوم واکسن کرونا رادریافت کرده اند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه شهروندان تحت هیچ شرایطی نباید شیوه نامه‌های بهداشتی را نادیده بگیرند، گفت: با توجه به این که در آستانه شب یلدا هم قرار داریم که شهروندان باید شیوه نامه‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند و سلامتی خود و خانواده خود را در معرض خطر قرار ندهند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.242 seconds.